donderdag 16 juli 2009

Iets rechtzetten

Ik wil even iets rechtzetten over het vorige bericht. Het komt misschien wat dekadent over om in zo'n duur hotel te verblijven.
Ik had echter de busreis al geboekt en kwam er toen achter dat er een oesterfestival was in Knysna. Met als gevolg dat er nauwelijks nog accomodatie te vinden was. Via het toeristenburo kwam ik daarom bij dit hotel uit, kreeg 40 % winterkorting maar er bleef toch nog een respectabel bedrag over. Even overwogen om de busreis maar te laten verlopen, maar heb er achteraf geen spijt van toch te zijn gegaan, het was de moeite waard.

Met dit in mijn achterhoofd heb ik het vanmiddag andersom gedaan, dat wil zeggen laten doen.
Er was namelijk nog niets geregeld voor de eerste drie dagen van de laatste week.
Een heel vriendelijke dame van het toeristenburo regelde eerst onderdak en daarna vervoer naar White River, te beginnen op Jo-burg Airport.
Dat betekent eerst twee uur vliegen en vervolgens vijf uur per bus, overdag, dus ik kan ook nog wat van de omgeving zien, hoop ik.

Er zijn inmiddels weer heel wat nieuwe vrijwilligers aangekomen, twee Duitse meisjes, Anna en Angelica, die nu bij mij in huis zijn ondergebracht en nog vier Nederlandse (1 jongen) die in het huis verblijven waar ik eerst zat.
Leuk om te zien dat ze allemaal hun eigen inbreng hebben.

Inmiddels is het weer opgeklaard en kunnen we morgen 21 graden verwachten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten