donderdag 11 juni 2009

Inzamelactie

Beste lezers van het "Jos in Suid-Afrika-Blog",
Ik ontving van onze goede vriend en dappere held de volgende mail:

Hi Folks,
Wat betreft het te sturen materiaal: ze kunnen veel gebruiken, schriften, pennen, kleding (dus ook de t-shirts waar jullie het over hadden), gebruikte voetbalschoenen, allerlei maten maar vooral van jongelui voor rond 15, 16 jaar.
Eventueel kunnen we het bedrag wat hiermee gemoeid is samen betalen, ik denk dat gaat om 30 a 40 euro. Indien jullie wat kunnen regelen stuur ik het adres.
Groetjes,
Josh


Wanneer je bijvoorbeeld schoenen die zijn blijven liggen in de kleedkamer van een voetbalvereniging/sporthal of ander bruikbaar materiaal hebt, regageer dan zo snel mogelijk op dit bericht.

Vinnie

1 opmerking:

  1. He pa!

    Ik heb een lijntje uitgezet bij Baronie... Mocht ik daar iets van horen, laat ik het ome Vinnie weten.

    Je vroeg nog om de speeldata van NAC... De loting van het Europese avontuur is op maandag 22 juni. De wedstrijden worden dan gespeeld op 16 en 23 juli.

    Denk je nog iets te kunnen zien (op tv) van de Confederations Cup? Die begint dit weekend he...

    Kus

    BeantwoordenVerwijderen