dinsdag 30 juni 2009

Meer foto's

Heb zojuist bij het vorig bericht twee foto's toegevoegd. En dan nu op veler verzoek nog enkele foto's meer.
Vanavond vertrokken we uit de township en kon ik deze foto maken.
Township
Een voorbeeld van een fantastische zonsondergang zoals die hier vaak te zien is.
Een fantastische zonsondergang
Dit is het huis waar ik nu verblijf, met op de voorgrond de auto van Kevin, waarin hij soms wel 15 kinderen achterin heeft zitten!! Het huis met het iets lager gelegen dak is ons huis, dat ernaast is van Kevin en Karen.
Hte nieuwe huis
Hieronder een voorbeeld van de maffe Lions supporters, allemaal vanuit de UK overgevlogen en ingetogen de rugbymatch volgend in een pub.
Maffe supporters
De adelaar die op mij indrukwekkend overkwam, niet zomaar een vogel voor een voliere.
Een indrukwekkende adelaar
In dit huis heb ik dan 4 weken gewoond. In een kamer naast de garage (niet zichtbaar)
Het oude huis

1 opmerking:

  1. He pa!
    Ik had gisteren een heel bericht getypt maar toen ik het wilde posten vloog de website eruit....GRRRRRR Maar goed, nu in de herhaling!

    Vond het heel leuk om je verhalen weer te lezen, ik zag gister dat ik al 3 berichten achterliep..shame on me!! Maar ben nu weer helemaal bij, leuk ook om wat meer foto's te kunnen zien. Wat superfijn dat je inmiddels verhuisd bent, klinkt goed hoor wat je allemaal meemaakt! En leuk ook dat je zo goed aansluiting hebt bij de jongere medevrijwilligers!! Die ouwe pa van mij kan nog best mee komen haha

    Eén ding: als je nog eens de kans krijgt voor een parachutesprong (en het ziet er een beetje betrouwbaar uit...) MOET JE DAT ECHT DOEN!! Ik heb het ooit in New Zealand gedaan en Ro vorig jaar in Australie...wat een geweldige ervaring!! Echt je staat de rest van de dag strak van de adrenaline en het uitzicht als je eenmaal zweeft is echt super. Doen hoor! En ik ben nog steeds zo benieuwd naar hoe je Robbeneiland vindt, dus hoop wel dat het nog lukt in de komende weken.
    Wij zijn afgelopen weekend dus lekker in de Ardennen geweest, was heerlijk. Niet zo heel veel gedaan maar genoten van het lekkere weer, Dinant en de citadel bezocht, ge-bbqt etc. Was leuk! En zo'n relaxed weekend hadden we wel even nodig want de afgelopen dagen waren echt suprhectisch.. Komt natuurlijk ook wel doordat het allemaal zo snel is gegaan met het huis maar we moesten nog veel regelen voor de verkoop en natuurlijk ook voor het nieuwe huis..pfff maar: sinds vandaag staat het op internet!! Nu maar afwachten wanneer de 1e kopers zich gaan aandienen..
    Morgen gaan we met een andere aannemer weer naar het nieuwe huis voor een vergelijkende offerte. De overdracht staat nu gepland op 17 aug, dus als je vanaf die datum zin hebt in een klus als bouwopzichter...!!? :-) Maar dat duurt gelukkig ook nog even, hebben wij even de tijd om lekker te gaan shoppen etc hihi

    Komende week heb ik het nog errug druk op mn werk maar s avonds allemaal leuke dingen: do, vrij én zaterdag heb ik een barbecue op het strand.. relaxed! En met voorspelling van 30 graden komt dat vast goed..
    Nou Jos take care weer en tot snel! xx Hilde

    BeantwoordenVerwijderen